Retouren en klachtenafhandeling

Retouren

Retourrecht
Bij een online bestelling heeft u wettelijk recht op een bedenktijd van 14 dagen. Vanzelfsprekend krijgt u deze bij ons ook. Na het aanmelden van een retour (binnen 14 dagen) heeft u nog 14 dagen de tijd om de retour te verzorgen. Bij het retourneren van een product hoeft u geen geldige reden op te geven. U bepaalt zelf of u tevreden bent.

Voorwaarden Retourrecht:

  • Een retour dient altijd vooraf aangemeld te worden. Wanneer u een retour wilt aanmelden, kunt u mailen naar info@latour-lith.nl
  • Het product kan alleen onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.
  • Afhankelijk van het formaat van het product dat u hebt besteld, dient u het artikel via pakketpost naar ons te verzenden of wordt het artikel bij u thuis opgehaald. Wordt het product thuis opgehaald, dan zijn hier kosten aan verbonden.
  • Na het aanmelden van een retour, zullen wij hierover contact met u opnemen.

Retourkosten
Retourkosten worden doorberekend aan de klant, tenzij het artikel is beschadigd of wij een verkeerd artikel hebben geleverd. Wanneer u bij ons een artikel bestelt en het artikel niet bevalt, dan mag u dit binnen 14 dagen retourneren via pakketpost.

Als dit niet mogelijk is vanwege het formaat, dan komen wij bij u langs om het artikel op te halen. U betaalt dan € 85 aan retourkosten. Deze kosten worden vóór het retourneren aan u doorbelast.
Mocht u bij aflevering al besluiten om een artikel niet aan te nemen, dan brengen wij € 45 euro voorrijkosten in rekening.

Klachtenafhandeling

Garantie

Heeft u een klacht over een artikel en wilt u beroep doen op uw garantie? Stuur dan een mail naar info@latour-lith.nl. Vermeld in de mail de volgende informatie:

  • Het betreffende artikel.
  • Een omschrijving van de klacht met daarbij een duidelijke foto ervan.
  • Een kopie (foto) van de aankoopnota.
  • Uw naam, adres en telefoonnummer.

Is uw tuinmeubel beschadigd bij aankomst? Meld ons dit direct.

Onze bezorgdienst zal bij aflevering de tuinmeubelen uitgebreid controleren op beschadigingen. Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben over onze producten, dan lossen wij dit graag samen met u op. We vinden het erg vervelend als er wat mis is, en wij zijn zelf pas tevreden als u tevreden bent. Service en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zullen elke klacht met de grootste aandacht behandelen en naar volle tevredenheid afhandelen.

Geef een beschadiging binnen 3 werkdagen na ontvangst aan ons door. Doet u dit na die periode, dan nemen wij uw klacht niet meer in behandeling.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op  http://ec.europa.eu/odr. Via ons keurmerk Webwinkelkeur bieden wij ook de mogelijkheid om deze organisatie als klachtenbemiddeling te gebruiken.

.